Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016

SUMMER EMPTIES #2



          SUMMER EMPTIES #2



Σε αυτό το post θα αναφερθώ σε κάποια ακόμα προϊόντα που τελείωσα φέτος το καλοκαίρι. Κατά βάση είναι αντηλιακά , αλλά και κάποια προϊόντα περιποίησης προσώπου και καλλυντικά.

·ΑΝΤΗΛΙΑΚΑ ΣΩΜΑΤΟΣ



 FREZYDERM 50+ ( SUN SCREEN VELVET BODY) : Εννοείται πως θα ξεκινήσω με το αγαπημένο μου αντηλιακό.  Είναι ένα γαλάκτωμα με μεγάλο δείκτη προστασίας , κατάλληλο για ευαίσθητα και ανοιχτού τύπου δέρματα. Έχει μια βελούδινη υφή και δεν αφήνει ασπρίλα . Επίσης παραμένει σταθερό στο νερό και προστατεύει από τις ¨βλάβες¨ που μπορεί να προκαλεί ο ήλιος . 

CARROTEN(50spf) : Επίσης ένα αντηλιακό με πολύ μεγάλο δείκτη προστασίας  , ιδανικό για τις πρώτες αποδράσεις στην παραλία που ακόμα το δέρμα είναι ευαίσθητο στις ακτινοβολίες του ήλιου. Η carroten είναι μια εταιρία που εμπιστευόμαστε όλοι, γιατί τα προϊόντα της είναι πάρα πολύ καλά.  Παρόλο που το γαλάκτωμα είναι λευκό , απορροφάται αμέσως και τέλος σημαντικό είναι ότι είναι αδιάβροχο.

NIVEA SUN PROTECT AND REFRESH (20spf) : To συγκεκριμένο προϊόν το είχα αγοράσει , γιατί ήταν σε μορφή σπρέι.  Υπήρχαν κάποιες στιγμές στην παραλία που ήθελα κάτι γρήγορο , που να έχει δείκτη προστασίας και να είναι με αντλία. Αυτό ήταν το καταλληλότερο. Ήταν διαφανές , δεν χρειαζόταν να το απλώσω και μύριζε αρκετά καλά . Το μόνο αρνητικό ήταν ότι όταν μου είχε μείνει πολύ λίγο προϊόν αναγκαζόμουν να ανοίξω το μπουκάλι για να το χρησιμοποιήσω , γιατί η αντλία δεν το έπιανε.

GARNIER AMBRE SOLAIRE GOLDEN PROTECT (20SPF) : Το αντηλιακό που χρησιμοποιούσα για να μαυρίσω ήταν το συγκεκριμένο της garnier . Ήταν ένα μπεζ γαλάκτωμα με γκλίτερ μέσα , το οποίο με έκανα να λάμπω ολόκληρη. Αρκετά καλό αντηλιακό , που με βοήθησε να μαυρίσω πιο γρήγορα. Μπορώ να πω ότι το όνομα του είναι αντιπροσωπευτικό 100%. Αυτό που δεν μου άρεσε τόσο ήταν το στόμιο του , γιατί έφευγε πολύ προϊόν και μπορούσες άνετα να λερώσεις μαγιό και πετσέτα.

→ Επίσης ,στις διακοπές μου ξεκίνησα ακόμα ένα λάδι σώματος – Thank You (beauty spa elixirs) Sun Kiss - , το οποίο ήταν στο καλοκαιρινό cherry box . Απίστευτο αποτέλεσμα , τέλειο άρωμα και μοναδική υφή . Δεν το τελείωσα , έχει μείνει ελάχιστο , αλλά άξιζε πραγματικά να το αναφέρω .


·ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ – ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ

FREZYDERM SUN SCREEN VELVET FACE SPF 50+ : Προστατεύει το πρόσωπο από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου UVA και UVB . Είναι σημαντικό ότι είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους επιδερμίδας . Εγώ το φορούσα το πρωί και το ανανέωνα μετά από 5-6 ώρες . Είναι επίσης κατάλληλο για primer ,γιατί  χάρις στο γεγονός ότι είναι διάφανο και άφηνε την επιδερμίδα λεία και βελούδινη το make up ή η bb cream απλωνόταν κατευθείαν και έμενα αναλλοίωτη στο πρόσωπο για πολλές ώρες .

FREZYDERM SUN SCREEN VELVET FACE 30 : Επειδή το καλοκαίρι ποτέ δεν φοράω make up μόλις ανακάλυψα την αντηλιακή με χρώμα της frezyderm την ¨ερωτεύτηκα¨ αμέσως . Καλύπτει πάρα πολύ καλά δυσχρωμίες και ευρυαγγείες  και είναι κατάλληλη για καθημερινή χρήση. Αφήνει μια βελούδινη υφή στο πρόσωπο, είναι αδιάβροχη και δεν προκαλεί λιπαρότητα. Τέλος λόγω της σύστασης της αποτελεί μία εξαιρετική βάση για να δημιουργήσετε ένα υπέροχο μακιγιάζ.

GALENIC NECTALYS SOIN YEUX LISSANT : Αποτελεί μια εξαιρετική κρέμα ματιών που την χρησιμοποιούσα όλο το καλοκαίρι κάθε βράδυ. Είναι πολύ δροσερή και χάρις  σε αυτήν είδα μεγάλη διαφορά στις λεπτές γραμμές . Τα μάτια μου είναι πιο λαμπερά και σίγουρα θα την ξαναπάρω.

APIVITA CLEANSING  : O καλύτερος αφρός καθαρισμού που έχω δοκιμάσει . Είναι με λεβάντα και ελιά , 90% (και παραπάνω) φυσικό προϊόν . Καθαρίζει όλα τα υπολείμματα του μακιγιάζ , απομακρύνει τους πόρους και χαρίζει απίστευτη ενυδάτωση. Είναι ένας αφρός καθαρισμού που προτιμώ πάνω από 5 χρόνια.

BIODERMA : Ένα αγαπημένο νεράκι καθαρισμού και ντεμακιγιάζ . Αφήνει καθαρή την επιδερμίδα και έχει μακροπρόθεσμα οφέλη. Δοκιμάστε το!!!

LA ROCHE POSAY HYDREANE BB CREAM: Είναι ένα προϊόν που δεν θα αγοράσω ξανά. Πιστεύω ότι δεν ταίριαξε στο πρόσωπο μου. Η la roche posay είναι μια αξιόλογη εταιρία και σίγουρα θα ξαναπάρω την ενυδατική και το γαλάκτωμα καθαρισμού που μου αρέσουν πολύ.

KORRES WILD ROSE COMPACT POWDER : Όταν ήθελα να κάνω ένα πιο περιποιημένο μακιγιάζ χρησιμοποιούσα την συγκεκριμένη πούδρα , που μου έδινε μια παραπάνω κάλυψη και ομοιομορφία στο πρόσωπο μου. Δεν επιβάρυνε την επιδερμίδα μου , έδινε ένα ματ αποτέλεσμα και διατηρούσε το μακιγιάζ μου πολλές ώρες χωρίς ίχνος λιπαρότητας.

SHISEIDO (SPF30) : Αποτελεί ένα make up με αντηλιακή προστασία σε μορφή πούδρας. Η σύνθεση του είναι ανάλαφρη και μου έδινε ένα τέλειο αποτέλεσμα στο πρόσωπο μου. Την αγοράζω κάθε φορά που την βρίσκω σε κάποια προσφορά, γιατί μου προσφέρει ένα φυσικό αποτέλεσμα, το οποίο είναι αναλλοίωτο για πολλές ώρες. Τα προηγούμενα  καλοκαίρια την φόραγα μόνη της , αλλά φέτος την χρησιμοποιούσα πάνω από την αντηλιακή της frezyderm. Επίσης τον χειμώνα την φοράω και μόνη της και πάνω από κάποια bb cream.

KORRES MASCARAESSENSE LASH PRINCESS(ροζ συσκευασία) : Είναι δύο αγαπημένες μου mascara που τους χρησιμοποιούσα σε συνδυασμό. Πρώτα έβαζα της essence ,για διαχωρισμό και στην συνέχεια του korres για μήκος. Tώρα στην συλλογή υπάρχει μια καινούρια του Korres mascara και της essence η lash princes η πράσινη συσκευασία. Οι εντυπώσεις σύντομα στα αγαπημένα του μήνα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου