Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2016

SUMMER EMPTIES



                 SUMMER EMPTIES



Το πρώτο μου post με άδειες συσκευασίες είναι γεγονός . Προτίμησα να μην σας δείξω τα προϊόντα που επέλεξα να χρησιμοποιήσω και να τελειώσω αυτό το καλοκαίρι κάθε μήνα ξεχωριστά, αλλά συνολικά τώρα.


· ΑΦΡΟΛΟΥΤΡΑ – SCRUB – ΚΡΕΜΕΣ ΣΩΜΑΤΟΣ

 NIP + FAB BE-STRESS BLEND (BODY WASH) : Ένα απίστευτο αφρόλουτρο που μου πρόσφερε απαλότητα, ενυδάτωση και αναζωογόνηση  . To όνομα του είναι αντιπροσωπευτικό και για τον λόγο αυτό προτιμούσα να το χρησιμοποιώ κυρίως το βράδυ.

NIVEA CRÈME SOFT (BODY WASH ) : Είναι ένα αφρόλουτρο που παίρνω συνέχεια .  Περιέχει έλαιο αμυγδάλου που αφήνει την επιδερμίδα αισθητά ενυδατωμένη, απαλή και λεία. Η μυρωδιά του είναι η κλασσική της nivea που όλοι αγαπάμε και η υφή του βελούδινη.  

DOVE (BODY WASH) : Το συγκεκριμένο αφροντους περιέχει φιστίκι και μανόλια . Κάνει πλούσιο αφρό και η μυρωδιά του είναι αρκετά καλή . Μου άρεσε αρκετά η αίσθηση απαλότητας και θρέψης που μου πρόσφερε μετά το μπάνιο μου.

BIOTEN ( BODY WASH) : Τα λόγια είναι περιττά για το συγκεκριμένο προϊόν. Η μυρωδιά του βουτυροκακάο μένει στο σώμα, στα ρούχα ,  στο μπάνιο ακόμα και σε όλο σπίτι για πολλές ώρες. Προσφέρει μεταξένια απαλότητα και λάμψη .Είναι πολύ οικονομικό. Είναι ένα αφρόλουτρο που σίγουρα θα είναι στα summer favorites 2016.

AROMACARE COCONUT - VALLEY (NATURAL SHOWER GEL) : To καλοκαίρι αποκλείεται να μην αγόραζα ένα αφρόλουτρο με μυρωδιά καρύδας . Αποτελεί ένα φυσικό αφρόλουτρο με εξωτική μυρωδιά και πλούσια υφή. Είναι αρκετά καλό προϊόν και θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω και άλλες μυρωδιές . Επίσης είναι –parabens free – propylene glycol free – silicone free.    

APIVITA ( ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ) : Χρησιμοποιώ το gel καθαρισμού της apivita για την ευαίσθητη περιοχή της  πολλά χρόνια. Πιστεύω πως κάνει πολύ καλό καθαρισμό , σέβεται την περιοχή και την προστατεύει . Θα ήθελα ,όμως , να δοκιμάσω και του korres που μου έχουν πει ότι είναι εξίσου πολύ καλό (θα ήθελα την γνώμη σας στα σχόλια).

NIP + FAB (BODY SCRUB) : Το θεωρώ ένα από τα καλύτερα scrub σώματος που έχω δοκιμάσει . Οι κόκκοι του είναι λεπτοί , κάνει βαθύ καθαρισμό και απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα  . Σίγουρα είναι ένα προϊόν που βοήθησε στην βελτίωση και στην αναζωογόνηση του σώματος μου.

ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ - ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ SCRUB : Το συγκεκριμένο scrub είναι με μυρωδιά μπανάνα , άκρως καλοκαιρινή , επίσης έχω τελειώσει και ένα ακόμη με μυρωδιά καρπουζιού . Δημιουργός αυτών των αριστουργημάτων είναι ένα ταλαντούχο κορίτσι , που εκτός από υπέροχα νύχια , φτιάχνει και προϊόντα περιποίησης. Συνδυάζει φυσικά συστατικά . κυρίως  ζάχαρη, με έλαια και δημιουργεί κάτι μοναδικό. Η αίσθησης απαλότητας και ανάπλασης είναι φανταστική . Θεωρώ τα φυσικά καλλυντικά τα καλύτερα , γιατί προσφέρουν όλα τα καλά τους στοιχεία δίνοντας ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα.

NIVEA CONDITIONER : Το καλοκαίρι , λόγω ζέστης , χρειαζόμαστε κάτι που να μην αργεί να στεγνώσει ( πχ body butter ) και να ενυδατώνει πάρα πολύ το σώμα. Εγώ ανακάλυψα – λάτρεψα τα conditioner σώματος της nivea … Απλά υπέροχα . Πρέπει να τα δοκιμάσετε όλα.

VASELINE : Έχω αγοράσει και έχω τελειώσει μέσα στο καλοκαίρι 2 καφέ συσκευασίες (cocoa radiant) και δυο πράσινες. Είναι σε μορφή σπρέι , ψεκάζεις όλο σου το σώμα , στεγνώνει αμέσως και ντύνεσαι . Η μυρωδιά μένει για ώρες και η απαλότητα είναι ορατή κάθε στιγμή. Το αγαπώ!!!

BIO OIL : Το χρησιμοποιούσα συνέχεια και παντού , αλλά όταν το έφτασα στην μέση περίπου ανακάλυψα μια ιδιότητα του που δεν την είχα σκεφτεί . Το άπλωνα κάθε βράδυ στις πατούσες μου και μετά φορούσα βαμβακερές κάλτσες . Το πρωί ήταν απίστευτα ενυδατωμένη και οι σκληρύνσεις στην φτέρνα είχαν μαλακώσει. Εξαιρετικό και πολυχρηστικό προϊόν που δεν λείπει ποτέ από την συλλογή 
μου.



·ΜΑΛΛΙΑ  

LORVENFRIZZ FREE : Αυτό το σαμπουάν μου το πρότεινε η κομμώτρια μου και δεν είχε άδικο. Επειδή τα δικά μου μαλλιά έχουν την τάση να φριζάρουν , χρειαζόμουν ένα τέτοιο προϊόν που να ήταν αποτελεσματικό. Το συγκεκριμένο ήταν 100% αποτελεσματικό . Με βοήθησε απίστευτα με το φριζάρισμα. Επίσης χάρις σε αυτό ίσιωνα τα μαλλιά πιο γρήγορα, ήταν απαλά και ενυδατωμένα . Σίγουρα σας το προτείνω.

MESSINIAN SPA : Ένα ελληνικό προϊόν που προσφέρει μεταξένια υφή και λαμπερό αποτέλεσμα. Βοήθησε πολύ τα μαλλιά μου στο θέμα της ψαλίδας και της θαμπάδας . Μου αρέσει πολύ η μυρωδιά του , που είναι αποτέλεσμα όλων αυτών των 100% φυσικών προϊόντων που περιέχει. Είναι από τα αγαπημένα μου σαμπουάν και θα το παίρνω συνέχεια.

APIVITA : Είναι το σαμπουάν που έσωσε τα μαλλιά μου από την ξηροδερμία πριν περίπου 4 χρόνια. Χάρις σε ένα σαμπουάν που χρησιμοποιούσα τότε , αντιμετώπισα ένα σοβαρό πρόβλημα ξηροδερμίας. Χωρίς δεύτερη σκέψη και λόγω της εμπιστοσύνης μου στα προϊόντα της apivita αγόρασα αυτό το σαμπουάν . Αποτελέσματα είδα από τον πρώτο καιρό χρήσης του και για αυτό πλέον υπάρχει συνέχεια στο μπάνιο μου, παρ όλο που δεν έχω πια ξηροδερμία.

·ΑΦΡΟΣ ΞΥΡΙΣΜΑΤΟΣ

SATIN CARE :  Ήρθε η στιγμή να μιλήσω αρνητικά για ένα προϊόν . Δεν μου άρεσε καθόλου ο συγκεκριμένος αφρός . Κοβόμουν εύκολα και είχα φαγούρα στις γάμπες . Προτιμώ τον αντρικό αφρό ξυρίσματος της nivea που προσφέρει απαλότητα και δεν κόβομαι.

ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΓΡΑΦΩ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΒΓΗΚΕ ΜΕΓΑΛΟ , ΑΛΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΜΙΛΗΣΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΡΟΙΟΝ. ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ POST ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου