Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

MY HAIR ROUTINE



MY HAIR ROUTINE

Θέλω να ξεκινήσω αυτό το post με την ιστορία των μαλλιών μου. Από μικρή με ταλαιπωρούσαν πολύ . Θυμάμαι να ψάχνω προϊόντα που θα ήταν 100% κατάλληλα για τα μαλλιά μου. Ήταν αδύνατον . Άρχισα να απογοητεύομαι απίστευτα , μέχρι που σκέφτηκα να τα κόψω πολύ κοντά ( ευτυχώς που δεν το έκανα). Ο λόγος ήταν ο εξής. Τα φυσικά μου μαλλιά είναι πολύ σγουρά και ατίθασα . Δηλαδή με λες και Σολωμού.



Όχι όχι αυτή είμαι εγώ (η φωτογραφία είναι λίγο παλιά).




Μέχρι να έρθει στα χέρια μου το cherry box του φθινοπώρου  , μόνο το σαμπουάν από messinian spa με είχε αφήσει ικανοποιημένη . Όμως η ανακάλυψη που έκανα μέσα σε αυτό το κουτάκι ήταν απίστευτη.  Τρία προϊόντα ιδανικά για τα μαλλιά μου.

Το σαμπουάν με βιολογικό λάδι και ρόδι , προσφέρει στα μαλλιά μου 100% ενυδάτωση και θρέψη. Τα κάνει λαμπερά , απαλά και μεταξένια. Θεωρώ ότι είναι το καλύτερο σαμπουάν που έχω δοκιμάσει. Επίσης δεν έχει parabens , mineral oil και άλλα αρνητικά χημικά συστατικά.  


H μαλακτική κρέμα μαλλιών με βιολογικό ελαιόλαδο, μανταρίνι , lime και βασιλικό , βοηθάει στην αναδόμηση και την προστασία των μαλλιών. Προσφέρει έξτρα ενυδάτωση και χάρις στα συστατικά του τα μαλλιά μένουν απαλά και λαμπερά για πολλές μέρες , χωρίς να δημιουργηθεί λιπαρότητα στην ρίζα. Επίσης , έχω παρατηρήσει ότι με βοηθάει στο να μην φριζάρουν και να ισιώνονται πολύ πιο εύκολα. Χρησιμοποιώ συνέχεια πιστολάκι , οπότε χρειαζόμουν άμεσα ένα τέτοιο προϊόν . 



Τέλος , χάρις στα συστατικά του λαδιού της  messinian spa (3σε1) τα μαλλιά μου είναι  απόλυτα ενυδατωμένα , χωρίς να είναι βαριά και λιπαρά (ειδικά στην ρίζα) . Εμπιστεύομαι την εταιρία αυτήν στα προϊόντα για τα μαλλιά , γιατί δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ. Τα συστατικά  που χρησιμοποιούν για την παραγωγή τους  είναι 100% βιολογικά και ευεργετικά για την περιποίηση μας.

 




Το σαμπουάν και η μαλακτική κρέμα ήταν σε travel size και εγώ ήδη έχω παραγγείλει από το cherry box τα full size προϊόντα. Ανυπομονώ να έρθουν στα χέρια μου . Είναι λίγο τσιμπημένη η τιμή τους , αλλά πραγματικά το αξίζουν. Δοκιμάστε τα και σίγουρα θα αλλάξετε και εσείς την ρουτίνα της περιποίησης των μαλλιών σας.
Εάν τα έχετε δοκιμάσει ήδη , πείτε μου την γνώμη σας .

http://www.cherrybox.gr/
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου