Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016

NOVEMBER FAVORITES

                      

                                       NOVEMBER FAVORITES



TRAVEL

Το πρώτο μου αγαπημένο για τον μήνα Νοέμβριο είναι το ταξίδι που έκανα για 5 μέρες στην Ιταλία με τις φίλες μου. Ταξιδέψαμε σε  Μιλάνο , Βαρκελώνη και Βενετία , γνωρίσαμε τον πολιτισμό τους , επισκεφθήκαμε εντυπωσιακά μνημεία και γευτήκαμε ιταλικές γεύσεις . Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία. 



BEAUTY

NYX  HIGHLIGHT & CONTOUR PRO PALETTE :  Αποτελεί μια παλέτα ιδανική και για αρχάριους , αλλά και για επαγγελματίες . Έχει οχτώ αποχρώσεις , που από αυτές οι τέσσερις είναι ιδανικές για contouring , οι δύο για highlighter και μια κίτρινη ιδανική για κάτω από τα μάτια (σκόνη μπανάνας) . Οι υφές είναι πουδρένιες και εξαιτίας της σύστασης τους είναι εύκολο να διορθώσεις τυχόν λάθη που έχεις κάνει κατά την εφαρμογή. Τέλος ,για να δώσεις το καλύτερο αποτέλεσμα που θέλεις για τα κοψίματα σου μπορείς να αναμείξεις με το πινέλο σου δυο αποχρώσεις. Εγώ ,συγκεκριμένα, αναμιγνύω την 05 και την 06 για contouring, σετάρω το concealer με την 03 και βάζω για highlighter την 01.



KIKO MATTE LIPSTICK : Η απόχρωση ονομάζεται VELVET PASSION . Είναι ένα ροζ με μωβ υποτόνους χρώμα που γράφει άψογα στα χείλη και διαρκεί όλη μέρα . Το πιο όμορφο όμως είναι η συσκευασία του που είναι σε μαύρο και χρυσό. Σίγουρα μόλις ξαναβρεθώ σε κατάστημα της KIKO θα αγοράσω και άλλες αποχρώσεις .


NYX PRIMER : Πάνω από την ενυδατική κάθε πρωί χρησιμοποιούσα το συγκεκριμένο primer , που είναι σε πράσινη μορφή , ιδανικό για τις κοκκινίλες . Δημιουργεί το αίσθημα χαρτιού στο πρόσωπο , κάνοντας την εφαρμογή foundation ή cc cream πανεύκολη. Είχα δει τεράστια διαφορά στην διάρκεια του μακιγιάζ χωρίς ίχνος λιπαρότητας. 


DARPHIN CC CREAM : Αποτελεί μια ελαφριάς κάλυψης ενυδατική με χρώμα , δίνοντας ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα στο πρόσωπο. Την χρησιμοποιούσα καθημερινά πάνω από το primer της nyx και διατηρούνταν καθόλα την διάρκεια της ημέρας στο πρόσωπο μου χωρίς να αλλοιωθεί και να βγάλει λιπαρότητα. Έχει spf35 που είναι πολύ καλό ,γιατί στην Ελλάδα ακόμα και τον χειμώνα είναι απαραίτητη η αντηλιακή προστασία. 


KIKO EYEBROW SCULPT : Είναι ένα από τα καλύτερα μολύβια φρυδιών , με φυσικό αποτέλεσμα και μεγάλη διάρκεια . Συναγωνίζεται τα μολύβια φρυδιών της mac και της benefit που έχω , αλλά η τιμή είναι πολύ καλύτερη. 


∙Lierac : Δοκίμασα το συγκεκριμένο σαπούνι μόλις γύρισα από το ταξίδι στην Ιταλία που το πρόσωπο μου είχε κάποια προβλήματα. Συγκεκριμένα μου το σύστησε η φαρμακοποιός , λέγοντας μου ότι θα με βοηθήσει στην ελάχιστη ακμή που είχα . Εγώ το χρησιμοποιούσα πρωί και βράδυ , αφαιρούσε όλο το μακιγιάζ , καθάριζε άψογα το πρόσωπο μου και γενικά με βοήθησε πολύ. Έχω την πράσινη συσκευασία, θέλει ελάχιστη ποσότητα για όλο το πρόσωπο, διαρκεί πολύ και θα το ξαναπάρω σίγουρα μόλις μου τελειώσει. 


∙LUSH : Το πρώτο που έβαλα στο καλάθι μου μόλις μπήκα στο κατάστημα της luch στην Βενετία ήταν το scrub χειλιών με γεύση και μυρωδιά τσιχλόφουσκα . Η υπάλληλος ήταν πολύ ευγενική και εξυπηρετική και μας πρότεινε να εφαρμόσει το scrub στα χείλη μας , ώστε να δούμε την αποδοτικότητα του. Αμέσως ένιωσα την γλύκα του και τρώγοντας το όλο το αίσθημα που άφησε στα χείλη μου ήταν απίστευτο. Ήταν πολύ ενυδατωμένα και απαλά . Έκανα 2-3 φορές την εβδομάδα scrub στα χείλη μου , στην συνέχεια εφάρμοζα το ενυδατικό χειλιών της nuxe και τέλος το κραγιόν. Η εφαρμογή και η διάρκεια του με είχαν εντυπωσιάσει θετικά όλο τον προηγούμενο μήνα . 


→ Όλα αυτά τα προϊόντα συνεχίζω να τα χρησιμοποιώ και σίγουρα θα είναι και στα αγαπημένα του μήνα Δεκεμβρίου 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου