Κυριακή 5 Ιουνίου 2016

MAY FAVORITES 2016



                   MAY FAVORITES 2016


Η άνοιξη είναι η εποχή που σταματάμε το έντονο μακιγιάζ , προσέχουμε την επιδερμίδα μας από τον ήλιο και φροντίζουμε έντονα τον καθαρισμό και την ενυδάτωση προσώπου και σώματος …Οπότε, πρώτο δικό μου αγαπημένο είναι το νερό , προσέχω να πίνω άφθονο νερό, ώστε να νιώθω συνέχεια ενυδατωμένη … Δεύτερο  αγαπημένο είναι το αντηλιακό προσώπου … Φέτος ανακάλυψα την SUNSCREEN COLOR VELVET ΤΗΣ FREZYDERM που χαρίζει στο πρόσωπο μου και προστασία , αφού  έχει δείκτη 50+, αλλά και ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα που δεν είναι καθόλου βαρύ , αλλά πολύ φυσικό… Επίσης , ένα προϊόν που από τότε που το αγόρασα το χρησιμοποιώ πρωί-βράδυ είναι ο αφρός καθαρισμού της APIVITA με λάδι και λεβάντα … Λατρεύω την μυρωδιά του και το αίσθημα  καθαριότητας και απαλότητας  που αφήνει σε πρόσωπο και λαιμό …  Το μόνο προϊόν μακιγιάζ που χρησιμοποίησα τον μήνα Μάιο είναι μια MASCARA της ADEN … Δίνει μήκος και όγκο στις βλεφαρίδες, δεν κάνει κόμπους και έχει μεγάλη διάρκεια … Δοκιμάστε την!!! Επειδή τα νύχια μου είναι πολύ ευαίσθητα και σπάνε εύκολα , χρειαζόμουν ένα μανό που να έχει καλή απόδοση , να στεγνώνει σχετικά γρήγορα και να τα σκληραίνει… Αυτό ακριβώς βρήκα στα νέα μανό της ESSENCE ( COLOUR & CARE )… Είναι ένα οικονομικό , αλλά ποιοτικό προιόν που πρέπει να του ρίξετε οπωσδήποτε μια ματιά εάν βρεθείτε σε κατάστημα με καλλυντικά … Το άρωμα που όλον τον Μάιο  ,αλλά και το καλοκαίρι θα είναι  μέσα στο νεσεσέρ μου, θα είναι το SWEET από LOLITA LEMPICKA … Έχει μυρωδιές από βανίλια , φρούτα και ζάχαρη και πραγματικά θέλεις να  το μυρίζεις όλη μέρα… Τελευταίο αγαπημένο μου είναι η βούρτσα που έσωσε τα ατίθασα μαλλιά μου , η TANGLE TEEZER … Δεν σπάει την τρίχα και χαρίζει ένα απαλό και λαμπερό αποτέλεσμα  … Και μην ξεχνάτε ότι και η φροντίδα των μαλλιών είναι πολύ σημαντική  , αλλά σε αυτό θα αναφερθώ σύντομα σε ένα νέο post





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου