Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

LOVE YOUR HAIR



                               LOVE YOUR HAIR


Είναι μια ελληνική , αξιόπιστη εταιρία με προϊόντα για μαλλιά, πρόσωπο και σώμα. Εγώ , προσωπικά , άρχισα τους τελευταίους μήνες να χρησιμοποιώ τα προϊόντα για τα μαλλιά . Ειδικά το καλοκαίρι , λόγω καιρού ,τα μαλλιά μου  είναι στα χειρότερα τους  , οπότε χρειάζομαι κάτι αποτελεσματικό.  Εξαιτίας του ήλιου και της θάλασσας καταστρέφονται ,θαμπώνουν , ξηραίνονται και αφυδατώνονται , γι αυτόν τον λόγο η περιποίηση και η φροντίδα τους θα πρέπει να είναι άμεση.

Εγώ βρήκα την λύση σε ένα 100% φυσικό προϊόν , που δίνει λάμψη , ενυδατώνει , μαλακώνει και ομορφαίνει τα μαλλιά. Είναι το σαμπουάν από Messinian  Spa για λάμψη και αποκατάσταση με βασιλικό πολτό και κρητικό ελίχρυσο.  Το συγκεκριμένο συνδυάζει το ελληνικό ελαιόλαδο Καλαμάτας  , με ελληνικό  βασιλικό πολτό , ελίχρυσο και μέλι Μάνης .Και έτσι, εγώ είμαι σίγουρη ότι στο τέλος αυτού του καλοκαιριού τα μαλλιά μου δεν θα είναι σε μαύρο χάλι, με ψαλίδα κ σπασίματα.
Βεβαίως , η εταιρία έχει και άλλα είδη σαμπουάν που εξυπηρετούν κάθε ανάγκη μας , όπως σαμπουάν για λιπαρά μαλλιά , για βαμμένα και για αδύνατα. Το επόμενο δικό μου σαμπουάν ξέρω πιο θα είναι , το δικό σας ;Ανακαλύψτε την εμπειρία της Messinian  Spa.

2 σχόλια:

  1. Υπέροχα τα προϊόντα από Messinian Spa :) αν θες ρίξε μια ματιά στο blog μου https://evaeatstheapple1994.blogspot.gr/ ελπίζω να τα πούμε εκεί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΛΟΓΑ...
    ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΡΙΞΩ...
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή