Κυριακή 10 Απριλίου 2016

DENIM SKIRT & WHITE SHIRT



             

                      DENIM SKIRT + WHITE SHIRT



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   



Όταν ήμουν μικρή η μαμά μου μού φορούσε συνέχεια φούστες…. Δεν μου άρεσε καθόλου αυτή της η συνήθειαΠλέον έχω αλλάξει γνώμη και αυτό, γιατί μπήκαν στην ζωή μου οι denim φούστεςΑγαπώ ότι έχει σχέση με αυτό το ύφασμαΣυνδυάζεται εύκολα , είναι άνετο και ιδανικό για κάθε περίστασηΤώρα που ήρθε η άνοιξη μου αρέσει ο συνδυασμός denim φούστας (h&m ), με basic άσπρο t-shirt ( Stradivarius ) και (lacoste) πάνινα για ένα casual style… Τέλος, το look ολοκληρώνω με δερμάτινο jacket (h&m ) και τσάντα Michael kors










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου