Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016

COFFEE BIKE



                    

                                 COFFEE BIKE



Ένα από τα πιο αγαπημένα μου «στέκια» στην Αθήνα βρίσκεται στην Παλλήνη.. Το coffee bike είναι ένα εναλλακτικό μέρος που μπορείς να φας νόστιμα, υγιεινά και βιολογικά σνακ και να πιεις φρέσκους χυμούς από φρούτα και λαχανικά…Είναι η πρώτη μου επιλογή όταν θέλω να περάσω ένα όμορφο πρωινό και να δοκιμάσω διάφορες  λιχουδιές…


Σήμερα είναι μια τέτοια μέρα… Μια γλυκιά, όμορφη ανοιξιάτικη μέρα που μου έφτιαξε την διάθεση και με προέτρεψε να  φορέσω το λευκό μου denim , το ρομαντικό μου
 μπλουζάκι και τα τέλεια nude παπούτσια μου και να ξεφύγω για λίγο έξω από την ρουτίνα μου…







Και επειδή η βόλτα θα συνεχιστεί ολοκληρώνω το look  με γυαλιά ηλίου, μια μεγάλη ευρύχωρη τσάντα (που έχει μέσα όλα τα απαραίτητα) και εύχομαι οι επόμενες μέρες να είναι ηλιόλουστες σαν την σημερινή …










 
















Σ’ αγαπώ ΑΝΟΙΞΗ!!!

!!!Παντελόνι h&m , μπλούζα h&m ,τσάντα h&m ,παπούτσια sweet shoes!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου