Σάββατο 12 Μαρτίου 2016

MY DAILY ROYTINE

                                       


                                MY DAILY ROYTINE






Αυτό που πίστευα από μικρή είναι ότι αυτό που πρέπει να κάνω είναι απλά να πλένω καλά το πρόσωπο μου. Μεγάλο λάθος. Ευτυχώς στον δρόμο μου βρέθηκε μια πολύ καλή δερματολόγος να μου εξηγήσει ότι χρειάζονται και άλλα πράγματα. Αυτή μου "φώναξε" πολύ , γιατί το πρόσωπο μου ήταν αφυδατωμένο και ταλαιπωρήμενο. Μου είπε επίσης οτι λόγω αυτού του γεγονότος δημιουργήθηκαν οι κοκκινίλες στα μάγουλα μου. Για αυτό ξεκίνησα μια καινούρια ρουτίνα , η οποία με έχει βοηθήσει πολύ.

Πλένω το πρόσωπό μου με κρύο νερό


Κάθε πρωί και βράδυ πλένω καλά το πρόσωπο μου , ώστε να φύγει όλη η "βρωμιά" από μακιγιάζ , ρύπους και καυσαέρια. Το σαπούνι που χρησιμοποιώ είναι το Cleanance της Avene.


Frezyderm Sensitive Red Skin

Εφαρμόζω μια φορά την ημέρα σε καθαρό πρόσωπο την φαρμακευτίκη μου κρέμα για τις κοκκινίλες.


Frezyderm Sun Scin 30spf

Εγώ πάντα σκεφτόμουν "αφού είναι χειμώνας , δεν χρειάζεται να φοράω αντιλιακή , είναι περιττή" . Εδώ ήρθε πάλι η δερματολόγος μου να εξηγήσει ότι παρ'ολό που η ακτινοβολία του ήλιου τον χειμώνα δεν είναι τόσο δυνατή , χρειάζεται οπωσδήποτε αντιλιάκη, τουλάχιστον με spf30. Εννοείται πως το καλοκαίρι προτιμώ την αντίστοιχη αντιλιακή με spf50.




Στο επόμενο post θα αναφερθώ στην ενυδατική και την κρέμα ματιών που άρχισα να χρησιμοποιώ πρόσφατα. Θέλω να έχω μια πιο ολοκληρωμένη γνώμη, για αυτό δεν αναφέρθηκα σε αυτό το post.

 https://www.instagram.com/aggelikitasinikou/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου